ონლაინ დახმარება
Facebook
Geo
Eng
პირადი სივრცე
სიახლეები

კლიენტებთან ურთიერთობის მარტივი გადაწყვეტა - ანუ რაში გვჭირდება CRM

CRM customer relationship management
17-01-2018

რას ნიშნავს CRM? 

კლიენტებთან ურთიერთობის მენეჯმენტი (CRM) არის მიდგომა, რომლითაც იმართება კომპანიის ურთიერთობა მიმდინარე და პოტენციურ კლიენტებთან. CRM გამოიყენება მონაცემთა ანალიზისთვის მომხმარებელთა ისტორიის შესახებ კომპანიასთან, რათა გააუმჯობესოს საქმიანი ურთიერთობები კლიენტებთან, კერძოდ კი მომხმარებელთა შენარჩუნებისა და საბოლოო ჯამში გაყიდვების ზრდის მართვაში. 

აიტიში CRM customer service solution – არის კლიენტთან ურთიერთობის მენეჯმენტის (CRM) ეფექტური ინსტრუმენტი ორგანიზაციებისა და ბიზნესებისთვის, რომელთაც ბიზნესის პროდუქტიულობის გაზრდა სურთ. CRM customer service solution შეიცავს მონაცემთა ბაზას ან მსგავს კლიენტთა მომსახურების გაუმჯობესებულ სერვისს. 

აიტიში CRM customer service solution გააჩნია საკუთარი ინტერფეისი. ინტერფეისს შეუძლია ბიზნეს მონაცემები გახადოს უფრო ხელმისაწვდომი და გაამარტივოს მონაცემებთან მუშაობა. აღნიშნული Solution იდეალურად ერგება გაყიდვებში მომუშავე პერსონალს და აგრეთვე ყველას, ვინც უშუალოდ ეხება ორგანიზაციაში არსებულ მონაცემებს სხვადასხვა მიზნით. 

სამომხმარებლო ურთიერთობის მართვის სხვა ნაწილები შეიძლება ასევე შეიცავდეს ანალიტიკას, ტექნიკურ მხარდაჭერას ან ტექნიკური დამონტაჟების სისტემებს, ასევე CRM ის სხვა განსაზღვრულ სფეროებს, როგორიცაა გაყიდვების ძალის ავტომატიზაცია და პროდუქტის მართვა.

 

ჩვენი პარტნიორები:
ყველა პარტნიორი